2011-04-04 | 15:13:23

söndagen

skrev nyss ett långt inlägg som gick bort, fan med :(
aja kortfattat, igår tänkte jag rida långt men när jag kom tilll stallet var mats där (hovslagarn) så stog och pratade med honom i 3 timmar så mina planer om att rida långt sprack ganska duktigt.
Red iaf en liten runda sen och viento var galen! han har ju inte gått så mycket denna veckan i och med att jag har vatt sjuk.. så han ville absolut inte skritta och fjantade sig jätte mycket, galna häst!
för övrigt ska jag till mörrum i helgen och hoppa lite, blir bara 2 st 90 cm  första gången ute så vi börjar lite lätt :)
Ikväll är det hoppträning kommer uppdatering om hur det gick sen om jag orkar, ingen som komenterar ju :(
/Nathalie

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: